lördag 30 april 2011

Valborgsmässoafton

Sista dagen på april. När man tittar på blommor och träd tror man att vi är en bit in i maj, men inte när man kollar temperaturen. 8+ har vi i dag, inte så skönt eftersom det blåser kalla vindar också. Har varit ut på promenad och sen räfsat lite i trädgården.
Hälsade på nya grannen som också gick med en räfsa i handen. Ett ungt par har köpt grannfastigheten som stått tom i fem år. Det är roligt när det händer något.
Tror inte att vi går ut och tittar på nån brasa i kväll det känns som det är skönare inne. Sä här hade vi det förra året när Linus var hos oss.
                                                         TREVLIG HELG TILL ALLA

3 kommentarer:

  1. Det har varit kalla vindar här också idag, men vi har suttit ute i lä jag och Claudia. Nu är det lite fix innan vi åker in till stan och äter kvällsmat tillsammans. Elden tror jag nog vi skippar, men man ska ju aldrig säga aldrig, så vi får se.
    Ha en trevlig kväll du också

    SvaraRadera
  2. är snålblåst på utsidan...brrrr...så det blir att stanna hemma,dessutom så är det jobb i morron bitti.Önskar deg en trevlig valborg :)

    SvaraRadera
  3. Är det Panther gummistövlar ?

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
Hagsta 3 mil norr om Gävle
Jag som bloggar heter Mona Hedin och är medlem i Hamrånge slöjdare. Föreningen bildades 1991, vi håller till i Hagsta skola.