lördag 9 april 2011

Lördag

I går var det aprilväder, sol, snö, regn och blåst. Vi hämtade Linus på förskolan och tog honom med hem.  Han är så duktig att skriva siffror han håller på att fylla ett block nu. Sen tycker han om att fylla i bokstäver i korsord, och han håller sig ini rutorna, fast det blir lite konstiga ord, men det gör inget.
Jag hittade ett nytt vårtecken idag, en krokus i mitt land hade slagit ut!! Sen måste jag visa ett foto jag tagit på FB en stickad buss. Jag undrar om det är nästa projekt för Hamrånge slöjdare??

3 kommentarer:

  1. En krokus här också. Nu är det hopp om livet.
    Hamrånge slöjdare kan väl svepa in bussen i trevlig tyg. Kanske mera invändigt...

    SvaraRadera
  2. Jag har också funnit en krokus i min rabatt. Känns hoppfullt att våren är på gång.

    Du har något att hämta på min blogg.

    SvaraRadera
  3. Ja en sådan måste ni sticka! Så häftigt! Hur dom har hamnat i min rabatt har jag ingen aning om, men nu står där två st lila krokusar. Visst är det vackert med krokusar! Ha det gott!

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
Hagsta 3 mil norr om Gävle
Jag som bloggar heter Mona Hedin och är medlem i Hamrånge slöjdare. Föreningen bildades 1991, vi håller till i Hagsta skola.