tisdag 12 april 2011

Trött tisdag

Sov dåligt i natt, sov desto bättre i morse vaknade kl. 8 skulle på gympa kl. 9 men jag hann dit. Man vaknar ju när musiken sätter i gång och man får börja hoppa!!
Skulle köpa pelargonjord och börja sätta om mina blommor, men tyvärr fanns det inte hos blomsterhandlarn så det blev vanlig jord från ICA. Men ingen omplantering gjord än. Jag väntar till det blir varmare så jag kan stå ute.
Har hämtat min cykel idag den har varit på vårservice, jag undrar om man kan lämna in sig själv också, det skulle behövas nu!

1 kommentar:

  1. skal lämna in mina fossingar på service tänkte jag...för med ond rygg så är det bättre (och skönare) att dom blir omhändertagna av nån som har tid,ork och pallar med den jobben :)) sen kan jag strutta rundt barfota i fina sonnarsandaler...

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
Hagsta 3 mil norr om Gävle
Jag som bloggar heter Mona Hedin och är medlem i Hamrånge slöjdare. Föreningen bildades 1991, vi håller till i Hagsta skola.