tisdag 5 april 2011

Leksaker

Gympa i morse. Efter lunchen åkte vi till Gävle för jag hade ju lovat mitt barnbarn, Linus, att vi skulle köpa leksaker i dag. Han får ju bara kläder av mig när han fyller år så det skulle vi ändra på nu. Det var bara det att han kunde inte bestämma sig för vad han ville ha, så det tog 2 timmar, vi gick och fikade emellan för Farmor blev så trött. Men sen hittade vi på 3 st. grejer som han gillade. Lämnade sen av honom hos sin mamma men hon fick inte se vad han fått, det skulle ske senare i kväll tyckte han. När vi sen kom hem var vi hungriga så nu har jag stekt entrecote och kokat potatis och blomkål.Det blev gott.
I morgon väntar vi besök på vävningen. Gladahudikstickorna kommer på besök det blir trevligt. Hoppas det är bra väder när dom ska åka.

2 kommentarer:

  1. är livsfarligt att ta med ungar in i leksaksaffären:pp

    SvaraRadera
  2. Hej har ni vävkurser under en helg eller några dagar AnnBritt Mail nnbritt@hotmail.com

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
Hagsta 3 mil norr om Gävle
Jag som bloggar heter Mona Hedin och är medlem i Hamrånge slöjdare. Föreningen bildades 1991, vi håller till i Hagsta skola.