onsdag 13 april 2011

Vävdag

I dag har vi vävt igen, ja inte jag då för jag har inget på gång just nu. Jag har istället gjort afficher till Konst i Påsk då ortens konstnärer ställer ut. I år har slöjdarna försäljning dom dagarna också. Vi har öppet långfredag och påskafton kl. 11-15. Vi hoppas på många besökare, servering och lottförsäjning har vi också. I dag var vi 13 st. vid bordet, hoppas det inte betyder otur. Maj-Britt hade gjort en verkligt mustig och god soppa. I morgon kväll har vi Stickcafè igen, det sista för våren.

2 kommentarer:

  1. Kanske ni tar upp detta med Sticka då
    Tyvärr kan jag inte komma på era öppna dagar. Ska sälja på marknad i Norrbo och åka till Prag...
    Hur lokala är konstnärerna. Är Harmånger för långt bort? Tänker på nästa år

    SvaraRadera
  2. Låter som en kul helg ni har framför er.
    Tittade på bilden från Gävle och minns när jag var där att det smyckades så fint med alla vippor runt om.

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
Hagsta 3 mil norr om Gävle
Jag som bloggar heter Mona Hedin och är medlem i Hamrånge slöjdare. Föreningen bildades 1991, vi håller till i Hagsta skola.