söndag 1 maj 2011

Maj

Kall första maj! I dag var det inte skönt. 6-8 + det gillar jag inte. kalla vindar också.
Jag har plockat fram några saker av det jag vävt och stickat, gjort en liten utställning, jag får besök till skolan i morgon av gamla arbetskompisar från Domus, då vill jag visa lite av det jag gjort.
Lite kan man väl få skryta??
Det är dom jag promenerar med varannan måndag, eftersom jag åker in till Gävle annars tyckte vi att dom kunde komma hit en gång.
Har också varit till en väninna och fått ny färg i håret, det känns bra.
Nu ska vi grilla korv och ta en öl till!!

1 kommentar:

  1. Då hoppas jag du får en trevlig dag med dina gamla arbetskamrater i morgon och visst får man skryta.

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
Hagsta 3 mil norr om Gävle
Jag som bloggar heter Mona Hedin och är medlem i Hamrånge slöjdare. Föreningen bildades 1991, vi håller till i Hagsta skola.