tisdag 19 april 2011

Falun

I dag har jag varit i Falun hos min dotter och  fått massage!! Väldigt skönt och ont! Jag skulle tro att jag känner av det i morgon för hon tog i ordentligt.
Bra med seniorkort som man åka både buss och tåg på. 210 kr i månaden och man åker så mycket man vill inom länet + att man kan åka tåg till Falun och Sunsvall.
Vi var och åt på ett trevligt ställe som hette Carianna jättefint salladsbord, hembakt bröd och god mat.
Jag rekommenderar det.!!
Jag har köpt garn i dag ,på Garnet i Gävle, till två små mössor som jag lovat att sticka, vi får se vad det blir.

2 kommentarer:

  1. Du har det bra du som har en dotter som kan massage.

    SvaraRadera
  2. Och då kan du ju åka till Hudiksvall också. Bra, när kommer du?

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
Hagsta 3 mil norr om Gävle
Jag som bloggar heter Mona Hedin och är medlem i Hamrånge slöjdare. Föreningen bildades 1991, vi håller till i Hagsta skola.