måndag 11 april 2011

Vippor i Brynäs färger! Stortorget i Gävle!

5 kommentarer:

  1. Men det är väl inte hos er? Ser trevligt ut i alla fall
    Jag har gjort tovade ägg som ska hänga ute. Bild kommer senare

    SvaraRadera
  2. Min sjal är avlång.Jag har gjort ett antal trekantsvarianter. Det känns mer användbart med en avlång variant, så en sådan fick det bli!

    SvaraRadera
  3. Det där riset var riktigt uppiggande att titta på! Vilken sprakande färgkombination! Här hade jag inte kunnat gå förbi.....nej nej hade varit tvungen att titta på alla växterna! Och säkert hade något följt med hem! Ha det så gott!

    SvaraRadera
  4. Å vad jag skulle vilja ha härvorna i de limegröna nyanserna på din framsida! Vad är det egentligen med grönt som gör mig så lustfylld?
    Kram

    SvaraRadera
  5. Härliga färger på garnerna i din header, även påskvippor i brynäsfärgerna

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
Hagsta 3 mil norr om Gävle
Jag som bloggar heter Mona Hedin och är medlem i Hamrånge slöjdare. Föreningen bildades 1991, vi håller till i Hagsta skola.