måndag 18 april 2011

Lite av varje

Gratulationsbesök till svägerskan som fyller år  i dag. Vi har inte besökt henne förut i nya lägenheten, så det var trevligt att se hur hon bor. Tårta fick vi och muffins med cocos i, det var gott. Hon fick honung med vaniljstång i som jag köpt på "Lavendel och Lantliv". Det ska bli intressant att höra vad hon tycker om den, jag har inte smakat den.
Jag har hann räfsa lite i dag också innan vi åkte och sen tog jag lite till när vi kom hem. Det är bäst att ta lite i taget så slipper man få ont i ryggen. I morgon ska jag åka till Falun till dottern som bor där och få massage, det blir skönt!!

3 kommentarer:

  1. sv: kolla in hos mig angående massage! :)

    SvaraRadera
  2. Tack för kommentar! Oj så härliga garner som hänger på rad i underbara färger!
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  3. Ha en Go å Gla Påskvecka nu...

    Maidi

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
Hagsta 3 mil norr om Gävle
Jag som bloggar heter Mona Hedin och är medlem i Hamrånge slöjdare. Föreningen bildades 1991, vi håller till i Hagsta skola.