måndag 25 april 2011

Annandag

Snart är påsken över. Vädret har ju inte kunnat vara bättre, mer än 20+ i tre dagar och strålande sol.
Vår utställning gick bra! Vi fick många besökare och några tavlor blev sålda. Kerstins tuppar flög iväg dom var mycket uppskattade.
Barn och barnbarn har varit här och ätit och busat. Men dom sista åkte hem i går kväll. I dag är vi bjudna till yngsta dottern på lunch så då blir vi några stycken igen.
Vi fick nyss besök av ett par som har köpt min mammas föräldrahem dom letade efter ett annat hus men hamnade hos oss. Så vi blev bjuda dit för att se hur det ser ut nu.Jag ska leta fram några gamla bilder och visa dom.

2 kommentarer:

  1. Låter som du haft en helt underbar helg.
    Kul att utställningen gick så bra också.

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
Hagsta 3 mil norr om Gävle
Jag som bloggar heter Mona Hedin och är medlem i Hamrånge slöjdare. Föreningen bildades 1991, vi håller till i Hagsta skola.