söndag 10 april 2011

Award

Jag har fått en Award!! Jag är väldigt glad för det!  Nu vet jag ju inte riktigt vad det innebär att få en sån. Är det meningen att jag ska skicka den vidare? Det verkar ju så på det jag läst på andra bloggar. Jag funderar på det ett tag.
Varit på promenad i dag och letat vårtecken men hittade inget nytt. Jag såg ju en bofink det hade jag glömt, det är väl ett vårtecken?? Det är i alla fall varmare och mindre blåsigt. +11 det är skönt. Jag har virkat ett fodral till min kamera i helgen, blev riktigt bra! Men vantarna som jag försöker valka vet jag inte vad det ska bli. Jag har försökt med valkbräda och kört i maskin på 40 gr. men dom är lika stora fortfarande, nu blir det 60 gr. i maskin får vi se om det hjälper.

1 kommentar:

Om mig

Mitt foto
Hagsta 3 mil norr om Gävle
Jag som bloggar heter Mona Hedin och är medlem i Hamrånge slöjdare. Föreningen bildades 1991, vi håller till i Hagsta skola.