onsdag 23 mars 2011

Vävdag

Onsdagarna kommer för sällan. Vi väver då. Nu har vi fått en ny medlem och några som inte kunnat vara med på ett tag har kommit tillbaka, så nu är det fullt hus. Det var min tur att ha soppa i dag, dom sa att den var god, så jag får väl tro på det. Det blev inte så mycket vävt för mig i dag för jag höll på med så mycket annat. Vi måste söka bidrag till olika arrangemang, sen är det afficher som ska göras i ordning, det blir stickcafè nästa vecka igen. Och så tar det ju en stund att värma soppan och duka också. Det blev en promenad på eftermiddan, men det är bra slaskigt nu så i morgon då tänker jag gå i gummistövlar.

1 kommentar:

  1. Jag har alltid tyckt att det ser så roligt ut att väva! Tänk om man hade kunnat det! Fina färger i Helnys matta! Nu har du gjort mej sugen på soppa! Ha det så gott!

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
Hagsta 3 mil norr om Gävle
Jag som bloggar heter Mona Hedin och är medlem i Hamrånge slöjdare. Föreningen bildades 1991, vi håller till i Hagsta skola.