fredag 25 mars 2011

Vanlig fredag

Fredag börjar som vanligt på gymet, sen handla mat, hem och fika, hämta barnbarn och sen försöka fixa nåt till kvällen att äta. Volontärmiddagen jag var på i gårkväll var trevlig. Först fick vi välkomstdrink ( nu körde ju jag bil så det blev alkoholfritt) sen var det en jätteduktig tjej som spelade gitarr och sjöng Taube, Vresviik och Berghagen. Sen fick vi mat efter det kom några andra tjejer och dansade linedans. Dom som ville fick försöka själva och det är klart att vi ville. det var svårt att hålla ordning på fötterna.Men roligt var det. Kaffe och kaka på det. Tyvärr hade jag ingen kamera med så det blir inga bilder. Nu har jag en liten kille här som vill låna datorn och spela Spiderman, så det är bäst han får det.

3 kommentarer:

  1. Linedance är jättesvårt tycker jag, men det ser otroligt kul ut när man tittar på dom som kan.

    SvaraRadera
  2. All sorts dans är jag beredd att testa (när/om jag blir bra i ryggen) men det är rysligt svårt att hålla takten med någon annan! :)

    SvaraRadera
  3. Tack för kommentare hos mej :)
    När jag blir fix i ryggen ska jag oxå dansa! Kanske jag kan bjuda upp både dej och 4U2 ;)

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
Hagsta 3 mil norr om Gävle
Jag som bloggar heter Mona Hedin och är medlem i Hamrånge slöjdare. Föreningen bildades 1991, vi håller till i Hagsta skola.