onsdag 16 mars 2011

Vävdag

Kl. 7 i morse gick jag på en stavpromenad, sen dusch och frukost, kl. 10 - 14 vävning. I dag var det Kirstin som hade gjort en soppa på gröna ärter med pepparotsgrädde till, det var jättegott. Lise-Britt hade några mattor med sig som hon vävt hemma, det var till hennes dotter. Härliga färger. Hem och fixade lite och gjorde mat för att sen ta bussen till stan och gå på teatern, Eva Dahlgren lyssnade vi på. Det var ingen konsert utan hon pratade mest, jag trodde inte att hon skulle vara så rolig. Min väninna och jag delade sen på en pizza med en liten öl till. Buss hem och nu God Natt!!

1 kommentar:

  1. Nu blev jag också lite förvånad, trodde också Eva var lite blyg o tråkig.

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
Hagsta 3 mil norr om Gävle
Jag som bloggar heter Mona Hedin och är medlem i Hamrånge slöjdare. Föreningen bildades 1991, vi håller till i Hagsta skola.