tisdag 15 mars 2011

Stadstur igen!

Jag åker som en jojo fram och tillbaka till Gävle den här veckan. Måndag, tisdag och onsdag blir det. I dag har ätit lunch med några arbetskamrater sen förr, det är alltid roligt att träffas och höra vad som hänt sen sist. Jag blev upphämtad av gubben efter det och vi åkte till Valbo och köpte en ny skrivare så jag kan göra afficher och sånt jag behöver till Slöjdarna. Den gamla har gett upp. Jag var till Lättings och tittade på en utställning "Tusen trådar i drömmens broderi"  av Eva Stibe. Det var både stickat , sytt ,vävt och broderat på samma bild. Nu ska jag gå i väg till skolan för vi har årsmöte i kväll.

1 kommentar:

Om mig

Mitt foto
Hagsta 3 mil norr om Gävle
Jag som bloggar heter Mona Hedin och är medlem i Hamrånge slöjdare. Föreningen bildades 1991, vi håller till i Hagsta skola.