söndag 6 mars 2011

Vasalopp

Suttit och tittat på Vasaloppet och stickat. Tyckte att det inte var så spännande i början, men sen blev det desto mer.Jag har faktiskt åkt Tjejvasan en gång och tyckte det var rätt så jobbigt och det här är ju som att åka den tre gånger!! Men vilket härligt väder dom hade, det hade inte jag när jag åkte då var det ingen sol men töväder så vi åkte i vatten på slutet. Man fick tömma ur skorna när man kom i mål. Men roligt att ha varit med en gång även om det snart är 20 år sedan. Kalaset i går gick bra det är roligt att träffa dom små, ja så små är dom ju inte längre 7 och 8 1/2 . Nu blir det mat sen ska jag ut i solen.

3 kommentarer:

  1. Så hurtigt gjort. Jag var glad när jag åkte ca 1,5 km för nått år sedan. Det var en bedrift bara det, men nu har vi ju sällan snö och jag har i stort aldrig stått på skidor, så då förstår du kanske. Men jag tycker om att titta när andra åker.

    SvaraRadera
  2. Titta på skidåkning räcker för mig :D

    Nejdå, inte är det svårt att nålfilta gubbar. Bara man har tålamod och inte ger upp när nålen träffar fingrarna. Och inte ger upp innan man fått på ull så man ser vad det föreställer :D

    SvaraRadera
  3. Helt rätt att du gick ut idag när det var så fint. Tråkigt att ni har så mycket snö kvar hoppas den töar snart.
    Kram

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
Hagsta 3 mil norr om Gävle
Jag som bloggar heter Mona Hedin och är medlem i Hamrånge slöjdare. Föreningen bildades 1991, vi håller till i Hagsta skola.