måndag 28 mars 2011

Måndag igen

Måndag med promenad i dag, när jag kom till mötesplatsen fanns ingen där så jag trodde det var fel måndag. Jag ringde en och hon hade varit dit och åkt igen när ingen fanns där, jag vänder sa hon. Innan hon hann komma tillbaka kom det två till, dom var bara lite sena. En ringde och hade ont i knät, en annan var så förkyld att hon inte ville gå. Vi blev fyra som gick till Träffpunkt för seniorer och fikade, då kom nr fem oxå. Vi har så trevligt med en massa prat om allt möjligt. Efter det var jag på stan och letade presenter åt Linus som fyller 6 år nästa måndag!! Det blev kläder som vanligt men jag har lovat att vi ska gå ut han och jag och köpa några leksaker ochså. Buss hem och sen en liten promenad till för gubben kom precis när jag klev av vid hållplatsen. Nu ska jag försöka att chatta med Linus storebror som bor i Finland. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Hagsta 3 mil norr om Gävle
Jag som bloggar heter Mona Hedin och är medlem i Hamrånge slöjdare. Föreningen bildades 1991, vi håller till i Hagsta skola.