lördag 26 mars 2011

Blåsig lördag

Alla dagar är blåsiga den här veckan. Linus och jag var ut en sväng så han fick premiärcykla. det var svårt när han hade motvind men när vi vände gick det som sjutton. Jag hann inte alls med eftersom jag gick eller snarare sprang efter. Det var lite isigt på en del ställen så det blev några vurpor. Vi planerade att fika ute i solen när sonen kom men vi hittade inget lä, så det blev ingen påtår ute!! Nu har dom åkt hem så vi är bara två igen. Det tänkte vi fira med oxfilè och rödvin och en brasa i kaminen. Jag har stickat på mina vantar idag, tänker att dom ska bli klara i helgen!!!!

2 kommentarer:

  1. Vad härligt det låter! Jag håller på med bl.a pulsvärmare som jag borde sitta med just nu i stället för att sitta här :)

    SvaraRadera
  2. hej
    hittade hit via guns garn& hobbyblogg,
    vad skoj trodde inte det fanns några bloggare i Hamrånge.Nu skall jag ta å kolla runt på er blogg. // Carina

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
Hagsta 3 mil norr om Gävle
Jag som bloggar heter Mona Hedin och är medlem i Hamrånge slöjdare. Föreningen bildades 1991, vi håller till i Hagsta skola.