lördag 12 mars 2011

Lördag

I morse var Linus och jag ut och åkte spark, men det var svårt på en del ställen. Det var skare på förmiddagen  så Linus sprang runt uppe på snön och hade roligt.  Vi har haft sol hela dagen lite blåsigt men vi fikade utomhus i snön. I kväll ska jag försöka mig på att göra pizza vi äter inte det så ofta men sonen och sonsonen är här och äter med oss så jag försöker med nått nytt. Jag har köpt 2 virkböcker för att försöka virka djur och små bakelser men det ser lite krångligt ut. Linus ville ha en dinosaur men det får nog bli nåt enklare först.

2 kommentarer:

  1. :)
    Såg lite besvärligt ut med sparken det där.

    SvaraRadera
  2. Mina vantar hade inga alls trådar att fästa, utöver den jag stickade med från början... så är det när man fuskar med sjävmönstrande garn, haha :)

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
Hagsta 3 mil norr om Gävle
Jag som bloggar heter Mona Hedin och är medlem i Hamrånge slöjdare. Föreningen bildades 1991, vi håller till i Hagsta skola.