fredag 11 mars 2011

Solig fredag

I dag har vi haft härligt väder. Men jag har inte varit ute så mycket, ska ta igen det i morgon. Vi åkte till Valbo och köpte en ny kamera åt mig, sen hämtade vi barnbarnet på dagis och tog honom med hem. I kväll har sonen varit här på mat, vi åt lax med grädde och chilisås det var jättegott. Till dessert åt vi Glenn Strömbergs Panna Fragola en jordgubbsdessert och Dama Nera med choklad. Det var demonstration i butiken och då faller man ju! Men gott var det!! Jag har hunnit med tre varv på mina vantar också i dag.

3 kommentarer:

  1. Vad är Dama Nera?
    Jag har aldrig provat tvåändstickat, borde prova antar jag, men det är fortfarande så mycket annat som man ska lära också.
    Ha en skön helg och mycket mys med barnbarnet.

    SvaraRadera
  2. vad är darma nera? är det något du bjuder på nästa gång de är din soppdag. du är välkommen till upplandsmuseet 2 april Kerstin

    SvaraRadera
  3. Dama mera är en italiensk dessert med choklad. FÄRDIGKÖPT.

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
Hagsta 3 mil norr om Gävle
Jag som bloggar heter Mona Hedin och är medlem i Hamrånge slöjdare. Föreningen bildades 1991, vi håller till i Hagsta skola.