fredag 13 maj 2011

Grå fredag

Ingen sol idag lite regn på eftermiddagen. Inlägget för igår försvann, får väl se om det kommer tillbaka.
Bilderna från Forsa följde ju också med. Men jag har ju dom kvar så jag kan lägga på dom igen.
Vi väntar och ser vad som händer.
Jag har varit på kyrkogården i dag och planterat blommor på dom gravar jag sköter om. Mina föräldrar, morföräldrar och farföräldrar. Man vet ju inte hur kallt det blir så det är lite vanskligt med vissa blommor, men pensèerna klarar ju sig.

1 kommentar:

  1. Det är tur att det finns vissa blommor som man vågar sätta ut så här års.
    Vi höll på med våra pelargoner idag, men jag vågar inte sätta ut dem ännu. De får nog vänta 2 veckor till tror jag.
    Fina bilder från er utflykt och vilka fina kuddar på bilden bredvid.

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
Hagsta 3 mil norr om Gävle
Jag som bloggar heter Mona Hedin och är medlem i Hamrånge slöjdare. Föreningen bildades 1991, vi håller till i Hagsta skola.