måndag 16 maj 2011

Äppelpaj

Letade i frysen efter köttfärs, hittade en äppelpaj i stället!!
Så då fick vi lite gott till eftermiddagskaffet.
Det fanns köttfärs också så det blev en limpa. Det är bra så länge man har lite älg i frysen!
Eva som är mamma till två av mina barnbarn har varit här och vi har bokat en resa till Helsingfors där hennes son, min sonson, bor. Vi flyger dit nästa fredag det ska bli så roligt att träffa honom och hans sambo. vi har inte träffat dom sen i julas när dom var hem.
Jag har stickat klar en socka idag. och lagt upp nästa.

2 kommentarer:

  1. Vilken glad överraskning och god. :)
    Helgen efter du åker ska jag o Claudia till Tallin, fast vi åker båt. Det är alltid kul att resa o få se lite. Hm borde väl boka en resa till England också så jag kan träffa mitt lilla barnbarn.

    SvaraRadera
  2. de ser ut att vara rilig roligt att sticka strumpor när garnet ger så roligt resultat

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
Hagsta 3 mil norr om Gävle
Jag som bloggar heter Mona Hedin och är medlem i Hamrånge slöjdare. Föreningen bildades 1991, vi håller till i Hagsta skola.