tisdag 10 maj 2011

Lunch i stan

Vi hade avslutning på våra promenader i dag, då brukar vi gå ut och äta lunch. Det kom 14 st. det var jättebra.Det var längesen vi var så många. Kungshallen vid teatern blev vår mötesplats. Dom flesta åt fisk den var väldigt god. Kameran kom inte fram förrän vi hade ätit färdigt, inga bilder på maten!
Vi bestämde att nästa promenad blir 12 sep. Det känns långt dit nu, men det säger bara svish så är vi där! Men först ska vi ha en härlig sommar!!!
Hämtade ett program på Teatern det blir Teaterbiennal här nu 11-15 maj. Flera föreställningar varje dag.  Jag har inte bestämt om jag ska gå på någon, ska läsa igenom riktigt i kväll.

2 kommentarer:

  1. Hej det var snabbt marcherat.
    fått ut bilderna redan .
    lunchträffen lyckad .nu hoppas vi på en
    härlig sommar.lite mer motion skulle vara bra för min del alltså. ha de bra Runis.

    SvaraRadera
  2. Vilket härligt promenadgäng ni verkar vara och trevligt med lunch på stan.
    Jag ser nu att Leon och Eskil på bild och ja dom går på samma dagis så det var väntat med vattkoppor.
    Ha en bra dag
    Eva-Lena

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
Hagsta 3 mil norr om Gävle
Jag som bloggar heter Mona Hedin och är medlem i Hamrånge slöjdare. Föreningen bildades 1991, vi håller till i Hagsta skola.