söndag 24 juli 2011

Promenad

Det är så vackert i skogen, många härliga färger. Det behöver inte vara blommor för att det ska lysa, det går lika bra med mossa. Jag hittade lite svamp idag igen, på samma ställe som i torsdags. Den växer fort när det kommer lite regn. Jag såg en hare också, men den var lite för snabb för att jag skulle hinna fota!
 Vi har konstigt väder i dag väldigt varmt när solen kommer fram, så kommer det svarta moln och regnar några minuter och blir kallt på en gång. Altanfönstren åker fram och tillbaka.

3 kommentarer:

  1. En skicklig naturfotograf
    är du.mycket vackra bilder bjussar du på.
    tack för det. runis

    SvaraRadera
  2. Skogen är en av de bästa platser jag vet!

    SvaraRadera
  3. Åkte förbi avfarten till Hamrånge både på vägen till och ifrån Arlanda och tänkte på dig. Vad härligt ändå med blogandet och möjligheten att möta andra människor man annars inte skulle känna till.

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
Hagsta 3 mil norr om Gävle
Jag som bloggar heter Mona Hedin och är medlem i Hamrånge slöjdare. Föreningen bildades 1991, vi håller till i Hagsta skola.