måndag 4 juli 2011

Måndag


Vill visa att jag också har rosor inte så många men dom blommar vackert dom jag har!
Åkte till gymet i morse det har blivit dåligt med det nu när vi haft så mycket annat för oss. men nu fanns det ingen undanflykt längre. Sen fortsatte jag till kyrkogården och tittade till dom gravar jag sköter. Det växer så olika där, vid min farmor och farfars grav växer det så mycket tallar så marken är torr där. På andra sidan där mina föräldrar ligger är det helt annorlunda. Det går inte att ha samma sorts blommor på gravarna.
Vi har lite blåsigt och inte så varmt idag, det är inte utesittarväder. Vi väntar ju på regnet som skulle komma men det åkte visst nån annanstans.

3 kommentarer:

  1. Rosor är bara så underbara. Det är faktiskt så att man kan ana dofterna genom bloggen. I kväll var vi o titta på stenar till fikaplatsen som vi ska ha på framsidan, så kanske jag kan få den där underbara rosenrabatten snart.

    SvaraRadera
  2. Herregud vad det doftar i rummet helt underbara bilder. Honfleur var jätte fint så ditt skall du verkligen en dag om du kan men ta med den stora plånboken för det är dyrt som bara den i Frankrike överallt. Man kan säga att det blev en dyrt semester men värd varenda krona.
    Må gott Kram Hoffmansdesign

    SvaraRadera
  3. Och nu får du vila på lagrarna. Jag har inte tittat på din blogg på ett tag. Oj vad mycket växtfärgat ni gjort och oj vad vackert. Kan du inte skriva och skicka lite bilder till Stickas medlemsblad? Du skickar till mig, eftersom det är jag som har hand om det (delat ansvar). Vi har ett temanummer om garnfärgning i augusti.
    (Du ser att jag envisas med Sticka )

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
Hagsta 3 mil norr om Gävle
Jag som bloggar heter Mona Hedin och är medlem i Hamrånge slöjdare. Föreningen bildades 1991, vi håller till i Hagsta skola.