fredag 4 februari 2011

Motion

Varit på gymet på morgonen. Mycket roligare i dag än förra fredagen löpbandet var lagat det har varit trasigt i flera veckor. När jag skulle åka hem hade det börjat snöa så nu är allt vitt igen.
Vårt stickcafè i går kväll blev inte så välbesökt. Jag vet inte vad vi ska göra för att det ska dra. Men vi som var där hade trevligt ändå. Vi pratade om att vi skulle ha ett tema med mormorsrutor en torsdag, kanske det kan vara något. Nu ska jag försöka att städa lite, inte  roligt men nödvändigt.

2 kommentarer:

  1. Det där gympapasset som du gjorde när du kom hem skulle jag behöva också. Men jag ligger här på soffan o kör lite fingergympa i stället.

    SvaraRadera
  2. Hej! Roligt att du tittade in hos mej! Vilken härlig header du har! Har alltid tyckt det skulle vara så kul att prova på att växtfärga, men har aldrig gjort det. Ha det gott!

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
Hagsta 3 mil norr om Gävle
Jag som bloggar heter Mona Hedin och är medlem i Hamrånge slöjdare. Föreningen bildades 1991, vi håller till i Hagsta skola.