fredag 11 februari 2011

Fredag

I dag blir det inget gym. I det här vädret är det skönast att vara hemma. Vi har fått mycket snö igen och så blåser det så väldigt. Solen tittar fram nu men det är kallt i blåsten.
Vi ska åka in till Gävle lite senare för att hämta ett barnbarn. Jag hoppas att det är framkomligt på vägen då.
Men först måste bilen i garaget skottas fram.
Jag satt vid datorn nästan hela eftermiddagen i går, stickning på FB det är så roligt att se vad alla gör, lite hann jag sticka också. Jag håller på med mina vantar som jag började med förra våren. Kanske nästa vinter kan jag ha dom.

3 kommentarer:

  1. Ni får ta det försiktigt på vägen sen.
    Vantarna ser ut att passa ihop med mössan färgmässigt. Det blir fint ihop det.
    Väntar fortfarande på ovädret, men det verkar som vi slipper trots allt. Är lite orolig eftersom Claudia ska köra själv lite idag och är det halt och nybörjare bakom ratten är det inte så lätt.
    Ha det nu så mysigt med barnbarnet.

    SvaraRadera
  2. Hoppas det slutat snöa hos er också nu. Det blir bättre, men tyvärr är det 10 grader kallt och blåst fortfarande. Jag får fortfarande upp ytterdörren. Maken lyckades få upp en springa ock pulsade i morse

    SvaraRadera
  3. ja denna vinter blir det bra med motion.
    fina vantar du trollar fram på stickorna!

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
Hagsta 3 mil norr om Gävle
Jag som bloggar heter Mona Hedin och är medlem i Hamrånge slöjdare. Föreningen bildades 1991, vi håller till i Hagsta skola.