måndag 14 februari 2011

Alla Hjärtans Dag

Ha det bra alla på Hjärtedagen !!
Jag har varit in till Gävle för kompispromenad i dag igen. 6 st idag det tycker jag var bra om man tänker på vädret -16 och SNÖ . Men klär man sig ordentligt klarar man sig bra. Fast min jacka var inte lika varm idag som den brukar, tvättade den igår och jag tror att det hände något. Hörde av en som var med i dag att man inte ska använda mjukmedel till jackor det tar bort impregneringen. Det kanske var det som hände. Men nu är jag hemma och får elda så då får man upp värmen.

3 kommentarer:

  1. Det finns ett spray med impregnering. Bra gjort att promenera i detta vinterväder.

    SvaraRadera
  2. Oj vilken fin bild på garner och färger du har överst på din blogg.
    Kul att du hittade mej på det visset så kom jag till dej.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag tycker ni är så duktiga som håller ihop o gör grejer ihop så där.

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
Hagsta 3 mil norr om Gävle
Jag som bloggar heter Mona Hedin och är medlem i Hamrånge slöjdare. Föreningen bildades 1991, vi håller till i Hagsta skola.