onsdag 23 april 2014

Vävdag

Vävdag igen!
Veckorna går så fort nu.
En härlig Påsk har vi haft. Med sol varje dag även om det inte varit så varmt alla dagar.

Så här ser min väg ut nu. dom började avverka på annandag påsk kl. 5.15 på morgonen. ca. 50 m från mitt sovrum!!!
Men det blir luftigt och bra sikt när det blir klart.
Mitt hus som syns till vänster.
Det är så vackert i skogen på morgonen när jag tar min promenad.
Mattor som vanligt gillar jag.
En ny i härliga färger.
Trasmattelöpare.
Samma här.
Nu ska jag ha lite semester och åka till Åre några dagar.
Har ett barnbarn som bor där, ska hälsa på henne över helgen.


1 kommentar:

  1. Otroligt härliga färger på den blå mattan. Jag bara älskar trasmattor!!! Ändå äger jag bara en liten, liten som är dörrmatta åt katterna. Den är väl ingen äkta matta för jag tror jag köpte den på Rusta... Haet gött!

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
Hagsta 3 mil norr om Gävle
Jag som bloggar heter Mona Hedin och är medlem i Hamrånge slöjdare. Föreningen bildades 1991, vi håller till i Hagsta skola.