torsdag 10 april 2014

Torsdag


Ingen vävdag.

Det blev inget inlägg om vävning i går.
Jag har varit ut på kryssning till Åland.
Men det visar jag inga bilder från.
God mat, vin och trevligt sällskap.
Blev faktiskt några varv på dansgolvet också.
Min väninna och jag besökte SPA på båten.
Fick helkroppsmassage och turkisk Body Scrub.
Man kände sig som en ny människa efteråt.
Verkligen att rekommendera.
Och i dag skiner solen som den inte gjorde när vi reste.
Var bara grått och kall blåst hela tiden.
Vi hade trott att det skulle gå att sitta på däck en stund, men det fick vi glömma.
Nu är det vardag igen, bara att sätta fart med trädgårds-skötseln.
Det blir ju Påsk snart, då ska 
löven helst vara borta från gräsmattan.
Jag återkommer nästa onsdag med vävrapport.
Glöm inte vår utställning på långfredagen
Konst i påsk med slöjdförsäljning kl. 11-15
Hagsta skola
Finns även servering, loppis och lotterier.
Välkomna


1 kommentar:

  1. Trots otur med vädret låter det som en helt underbar kryss. Man behöver bli lite ompysslad ibland och slippa vardagen.

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
Hagsta 3 mil norr om Gävle
Jag som bloggar heter Mona Hedin och är medlem i Hamrånge slöjdare. Föreningen bildades 1991, vi håller till i Hagsta skola.