onsdag 18 januari 2012

Vävdag


 Lise-Britt och Kajsa solvar pläden. Jag och Inger fortsatte med handduksväven 1200
tunna trådar är det i den!
Arbetet med bårtäcket går framåt, Anita och Kerstin jobbar både helger och vardagar med det.
Bilder kommer när det är klart. Det blir så vackert!
Lise-Britt bjöd på en jättegod grönsakssoppa, och ett hembakt bröd.
Sen måste jag meddela att min mobiltelefon tyvärr inte klarade tvätten!!
Batteriet och simkortet fungerar, några siffror går också men sen är det stopp. Man kan ringa SOS på den.
Kanske ska spara den för det.

1 kommentar:

  1. Märkligt att vissa delar klarar sig och andra inte. Du har ju inte precis nytta av batteriet, men simkortet var ju bra att det klarade sig.
    Jaha, då ska du välja en ny nu då, det är inte lätt det. Lycka till

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
Hagsta 3 mil norr om Gävle
Jag som bloggar heter Mona Hedin och är medlem i Hamrånge slöjdare. Föreningen bildades 1991, vi håller till i Hagsta skola.