fredag 20 januari 2012

Gardiner


Varit hos sonen i dag också. Linus klistrade bilder på kylskåpet i flera timmar. Små, små stickers det var väldigt roligt.


Sen skulle han iväg till en kompis på 7-årskalas, var så spännande.



Så här ser min nya telefon ut. Dröjer nog innan jag kan den.
Nu har vi fått upp gardinerna hos sonen, dom översta valde han själv till vardagsrummet. Dom understa övertalade jag honom till köket. Tycker faktiskt att det blev riktigt snyggt. Jag har fållat och strukit hela eftermiddagen.Har inte hunnit med någon bild till (Fina Fredan) kanske kan göra det i morgon.

5 kommentarer:

  1. Tur du övertalade honom, det var nämligen jättesnygga vårgardiner.
    Det var en snygg telefon. Hoppas den inte är för krånglig att lära sig bara.
    Trevlig kväll

    SvaraRadera
  2. Lycka till med den nya fina telefonen :)

    SvaraRadera
  3. Snyggt det blev. Lille man han pysslar för fullt med sitt kylskåp. Jaja lite roligt måste han ju ha. Ha en kanon helg Kram Hoffmansdesing

    SvaraRadera
  4. Men du, det där blev kanonfint! Och Linus har finaste kalas skjortan på sig ser jag. Hoppas att han blev nöjd med kalaset och fick mycket tårta! Så snyggt med en vit telefon! Det skulle jag också kunna tänka mej! Ha en fin helg!

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
Hagsta 3 mil norr om Gävle
Jag som bloggar heter Mona Hedin och är medlem i Hamrånge slöjdare. Föreningen bildades 1991, vi håller till i Hagsta skola.