tisdag 10 januari 2012

Förkylning och tandläkarbesök

Har känt mig snuvig, hostig och haft huvudvärk i flera dar nu.
Började gårdagen med öronljus.

Trodde att jag skulle känna mig piggare av det , men det hjälpte inte mycket.

Hade lovat att följa Linus till tandläkaren så jag gjorde det, fast jag inte var så pigg. Han hade ett litet hål som skulle lagas, men när vi kom dit tyckte inte tandläkaren att det behövdes. Linus blev lite besviken för han ville att hon skulle borra!!

Tack Hoffmans Design för din Award!!
Det värmde när man inte känner sig så kry!

4 kommentarer:

  1. Känner verkligen med dej! Förkylning är inte kul! Öronljus var verkligen något nytt för mej! Har aldrig hört talas om det förrut! Blev jättenyfiken, hur går det till ? Linus inställning till tandläkaren skulle jag behöva ha! Hoppas du snart känner dej bättre igen, krya på dej!

    SvaraRadera
  2. Nu blir ju jag också så nyfiken på detta med öronljus. Jag har aldrig någonsin hört talas om detta..
    Synd att du är krasslig men det härjar ju så mycket influensor och förkylningar nu.
    Krya på dig i alla fall..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  3. hoppas förkylningen går över till
    måndag då vi börjar prommenaden
    du saknas väldigt mycket annars.
    jag håller tummarna. runis

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
Hagsta 3 mil norr om Gävle
Jag som bloggar heter Mona Hedin och är medlem i Hamrånge slöjdare. Föreningen bildades 1991, vi håller till i Hagsta skola.