söndag 16 mars 2014

Vendela 10 år


Lördag hade vi fest för Vendela som fyllt 10.
Mina 3 barn var med plus 2 barnbarn och 2 barnbarnsbarn.
Så trevligt att träffa alla på en gång, det är inte så ofta nu.
Bara 3 barnbarn som fattades, dom bor för långt borta, Helsingfors och Åre. Den yngste var hos sin mamma.
.
Födelsedagstjejen.
Brorsan som blir 12 i höst
Så här ser barn ut nu för tiden, alltid ett spel på gång!!
Tårtan i förgrunden, barn och barnbarn bakom.
Lyste upp väldigt fint.
Här syns den bättre. 10-åringens mamma som gjort den vackra tårtan.
Min dotter, dotterdotterdotter och dotterdotter.
 

Det gäller att ha lungor.
Lägg märke till löparen på bordet--den har jag vävt!

1 kommentar:

Om mig

Mitt foto
Hagsta 3 mil norr om Gävle
Jag som bloggar heter Mona Hedin och är medlem i Hamrånge slöjdare. Föreningen bildades 1991, vi håller till i Hagsta skola.