onsdag 19 mars 2014

Onsdag

Onsdag = vävdag som vanligt.
15 st. var vi i dag, jag hade soppa, dom sa att den var god,

får väl tro på det. Roligt att så många kommer.
Nu har vi många mattor på gång, mest kypert.


Berit O. började med denna matta förra onsdagen, är klar i dag!!

Kajsa lägger ihop många olika färger.
Allt blir snyggt!
Berit B vill ha en sommarmatta.

Kerstin väver av garn som hon har haft liggande i 20 år...
Munkabälte.
Dagmar gör en ripslöpare i "aprikosrosa" vi döpte den till det.
Blir inte rätta färgen på fotot.
En bit till på Kajsas matta.
Min pläd som snart är klar. Jag tror nästa gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Hagsta 3 mil norr om Gävle
Jag som bloggar heter Mona Hedin och är medlem i Hamrånge slöjdare. Föreningen bildades 1991, vi håller till i Hagsta skola.