torsdag 27 mars 2014

Modevisning

Modevisning för att dra in pengar till en hjärtstartare.
Det ska finnas en i Bergby och en i Norrsundet är det meningen.
Jag tror det blev en skaplig summa i kväll för det var stor publik.

Stina hälsade oss välkomna och höll ordning på alltihop.
Herrarna fick vara med på ett hörn.
Kläder från Du & Jag i Ockelbo, samt från FRIENDTEX.

Snart är det dags för lättare kläder.
Lite suddiga bilder, modellerna gick så fort så jag hann inte med.

Tjusiga brudklänningar som reades.
Om någon ska gifta sig ta kontakt med Stina.
Stinas mamma Anita var väldigt flitig på golvet.
Ännu en brud.
Hjärtstillestånd!!!
Då kommer Stina och sätter fart på honom igen.
Går fortare sedan när hjärtstartaren är på plats.
Ljuv och blyg brud!!

1 kommentar:

  1. Lite fundersam blir man ändå, ska inte kommunen stå för sådana kostnader? Men gör de inte det är det ju tur att det finns påhittiga och driftiga människor, kul idéer ni kom med och genomförde på sånt trevligt sätt.

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
Hagsta 3 mil norr om Gävle
Jag som bloggar heter Mona Hedin och är medlem i Hamrånge slöjdare. Föreningen bildades 1991, vi håller till i Hagsta skola.