tisdag 21 maj 2013

Hedvigs blommor

Avslutning på våra promenader i dag.
Hedviks blommor har cafè och lunchservering, där träffades vi.

Persiljerots-soppa smakade alldeles utmärkt.
En härlig salladsbuffè fanns också.

Vi var så många att det blev två bord.
Det fanns mycket gott där, jag frestades att ta en härlig dessert till kaffet!!
Väldigt trevligt hade vi med många skratt och lite allvar också.

Vi gick ett varv runt i butiken och tittade på alla vackra blommor.
Begonior.
Porslin och handdukar fanns också.
Tagetes i många olika färger.
Även pelargoner naturligtvis!!
Nu blir det uppehåll till september då vi träffas igen för nya promenader.
Ha en skön sommar alla mina "gamla" arbetskamrater!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Hagsta 3 mil norr om Gävle
Jag som bloggar heter Mona Hedin och är medlem i Hamrånge slöjdare. Föreningen bildades 1991, vi håller till i Hagsta skola.