onsdag 27 mars 2013

Vävning och kalas

I dag har jag hunnit med mycket.
Först vävning och sedan 8-årskalas.


Lotteriet till långfredagen.
vårt "Konst i påsk" går av stapeln då.
Väv urklippt, blir kuddar eller stolsdynor.
Mattor till försäljning.
Inslagna paket till 8-åringen.
Han hade ju beställt en tårta av mig, på den skulle det finnas en fotbollsspelare.
Inte vilken som helst utan en Manchester united. Vad vet jag om dom?? Inte mycket, men man kan ju googla.Jag fick hjälp av Eva som är duktig på sånt här.
Ett ljus som en 8 skulle det vara också, men tyvärr fanns inte det. Då tyckte han att det gick lika bra med två 4or.
Storebror hade kommit hem från Finland för att gratta, det blev uppskattat.
Presentöppning. Många olika saker med Manchester united blev det.
Linus faster, min dotter, kom med sina barnbarn.
Bara en kom med på bild.
Ett lyckat kalas!!

2 kommentarer:

  1. Fina kort. Grattis till killen. Snö nej du det kommer ingen mer hit vi har blockerat västkusten mot snö. SKÖNT. Ha en Glad Påsk Kram Antonija

    SvaraRadera
  2. Vilken tur att Google finns och n har du bildat dig också. Kul! Vilket kalas det blev!

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
Hagsta 3 mil norr om Gävle
Jag som bloggar heter Mona Hedin och är medlem i Hamrånge slöjdare. Föreningen bildades 1991, vi håller till i Hagsta skola.