onsdag 19 januari 2011

Vävdag igen

Varje onsdag träffas vi och väver, pratar, äter soppa och umgås med varandra. I dag var vi 10 st.
Dagmar hade gjort en god champinjonsoppa som hon bjöd oss på. Sen hade vi styrelsemöte och tog upp lite olika saker som ska hända. Birgitta hade skaffat sand så vi kunde gå utan att ramla omkull på skolgården, den har varit glashal.
I går provade jag (Mona) att vara med på Facebooks stickcafè men det blev inte mycket stickat för man måste ju läsa vad alla andra gör. Men det var intressant. I morgonkväll kl.18 har vi sy och stickcafè i våran skola. Alla är välkomna.

1 kommentar:

  1. Hej Mona!
    Jag har sett fram emot att besöka er på sy och stickcafé för att lära mig att lägga upp och komma i gång med tvåändsstickning! Jag kan tyvärr inte komma just i kväll, barnen har träningar och Tomas arbetar dygn. Jag planerar att komma nästa torsdag, för det går väl bra att jag kommer då istället?
    Hälsningar Anna Axlund

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
Hagsta 3 mil norr om Gävle
Jag som bloggar heter Mona Hedin och är medlem i Hamrånge slöjdare. Föreningen bildades 1991, vi håller till i Hagsta skola.