torsdag 13 januari 2011

Vanlig torsdag

Började med stavgång i 40 min. i morse kl.8. Det var skönt -10 och det blev ljust till jag kom hem. Efter frukost har jag pratat i telefon med 4 st. det tar lite tid det också. plockat undan dom sista juldukarna, strukit dom jag tvättade före jul och lagt på. Gjort en beställning på teaterbiljetter för våren, jag är teaterombud så det blev några st. Nu är det dags för 3-kaffet så det ska jag fixa nu. Jag har även läst  flera handarbets-bloggar det är så intressant att se vad alla gör och mår. det är så fina saker så jag blir lite avundsjuk på dom som kan så mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Hagsta 3 mil norr om Gävle
Jag som bloggar heter Mona Hedin och är medlem i Hamrånge slöjdare. Föreningen bildades 1991, vi håller till i Hagsta skola.