måndag 3 januari 2011

Måndag usch !!

Vaknade med huvudvärk i dag, inte roligt alls. Hade tänkt åka till stan i dag för att handla lite färg och annat som vi behöver till spismuren så det blir snyggt där. Men när man känner sig så här vill man helst bara gömma sig i ett mörkt hörn. Inte nog med det , jag har haft sönder en tand också så nu flyger hundralapparna iväg. Hoppas det känns bättre i morgon så vi kan åka då.
Gubben har klättrat upp på stegen och försöker skotta av altantaket, det är en meter snö där. Jag hoppas att det bara är snön som kommer ner.

1 kommentar:

  1. HU, hoppas du mår bättre idag och att snöskottningen gick bra.

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
Hagsta 3 mil norr om Gävle
Jag som bloggar heter Mona Hedin och är medlem i Hamrånge slöjdare. Föreningen bildades 1991, vi håller till i Hagsta skola.