fredag 7 januari 2011

Fredag eller måndag??

Jag tycker det är svårt att hålla reda på dagarna nu. Tror att det är måndag och så ser jag att det är lördag i morgon jag får det inte att gå ihop riktigt. Åkte ner på gymet i morse, det har blivit dåligt med det nu i helgerna.Skönt att komma i gång igen. Försöker att komma dit två ggr i veckan men en del veckor blir det bara en gång. På måndag blir det uppehåll igen för då ska jag ha mina två barnbarnsbarn här, skolan är stängd och deras mamma kan inte vara ledig. Men då kanske vi kan ut och motionera på annat vis.

2 kommentarer:

  1. Varför inte lite pulkaåkning. Ger ju en hel del motion att springa upp o ner i backen. ;)

    SvaraRadera
  2. Ja det skulle vi kunna prova vi har ett ställe som vi kallar Hea där kan vi åka.

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
Hagsta 3 mil norr om Gävle
Jag som bloggar heter Mona Hedin och är medlem i Hamrånge slöjdare. Föreningen bildades 1991, vi håller till i Hagsta skola.