söndag 24 augusti 2014

Födelsedag

Haft en jättetrevlig dag!
Min födelsedag, alla tre barn kom hem, några barnbarn också. Dom som inte var här hörde av sig och grattade ändå.
Vi hade roligt åt allt möjligt.
Tårta som till hälften blev dekorerad med godis, den andra hälften fick vindruvor.
Alla gillade tårtan
Linus hade väldigt roligt!
Det fanns kladdkaka också.
En bild på födelsedagsbarnet måste ju vara med.
Många vackra blommor fick jag. Verkade nästan som jag fyllde jämna år, men så var det inte.
Linus var så tjusig i nya kläder, lägg märke till dom blanka skorna! Undrar vad det ska bli av detta modelejon??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Hagsta 3 mil norr om Gävle
Jag som bloggar heter Mona Hedin och är medlem i Hamrånge slöjdare. Föreningen bildades 1991, vi håller till i Hagsta skola.