lördag 2 augusti 2014

Födelsedag

Toftbyn fick besök i dag av mig, min yngsta dotter och mitt barnbarnsbarn.
Äldsta dottern fyllde år i går men vi grattade i dag. 
Hon hade så många fina blommor i trädgården.
Både krukväxter och perenner.
Blandat i korg.
Hallonbuskar finns det också där.

Vi passade på att plocka lite med oss hem.
Vendela dekorerade tårtan, hon tyckte att årtalet skulle stå.
Eftermiddagskaffet fick flytta i skuggan för det blev så varmt i solen.
Vi tog ett dopp innan vi åkte hem, behövde svalka av oss.
Det var lite knöligt vid stranden, när jag skulle klä på mig tog jag ett snedsteg och ramlade i.
Dottern gråter inte hon skrattar så tårarna rinner.
Den andra dottern fotar.
Såna barn har jag!!!

Vi hade en väldigt trevlig dag med många skratt.
Tack för det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Hagsta 3 mil norr om Gävle
Jag som bloggar heter Mona Hedin och är medlem i Hamrånge slöjdare. Föreningen bildades 1991, vi håller till i Hagsta skola.