söndag 23 september 2012

Regnig helg



Grått, grått, grått hela helgen!
Inget regn i dag men lika grått i alla fall.



 Son och sonson kom och hälsade på.
Linus hade sin cykel med så jag fick följa med ut och cykla.
Han hade fått en ny hjälm och då skulle han ha rånarluva under den!!


Hans storasyster kom också en stund.
Det gillade han.

Hon och hennes pojkvän ville ha ett älghorn så maken fick ut och leta på ett i vedboden. Sen hittade hon lite annat också som fick följa med henne hem.
Jag hade gjort äppelpaj och den tyckte alla om,
så det blev inte så mycket kvar.
Dagen blev rätt så ljus ändå!!!


2 kommentarer:

  1. Gott besök kan få den tristaste, gråaste dag att stråla! Jag har en sådan där vinda som blombord :)

    SvaraRadera
  2. Kul när ungdomar gillar gamla saker så att de stannar kvar i släkten......jag har rånarluva under min MC-hjälm ;-))
    värmer väldigt skönt! Dessutom skyddar det hjälmens foder från svett....

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
Hagsta 3 mil norr om Gävle
Jag som bloggar heter Mona Hedin och är medlem i Hamrånge slöjdare. Föreningen bildades 1991, vi håller till i Hagsta skola.