måndag 24 september 2012

Promenad, fotvård och make up kurs


Började dagen med att åka till Gävle och promenera med
mina "gamla" jobbarkompisar. Vi blev 9 st idag, det är kul att träffas och ventilera hur hur vi hade det då vi jobbade.
Efter det var jag och fick fotvård, en födelsedagspresent från maken.
 Senare på eftermiddagen gick min väninna Monika och jag till
"Sotlugg & Linlugg"  för att få en kurs i make up.
Där blev vi välkomnade med ett glas vin, ost , kex och druvor!!
 Så här såg vi ut före.
 Och så här efter.
Här är det full fart på färgpennorna.
Vi blev jättenöjda och tyckte själva att vi blev så tjusiga!!!!
En mycket givande dag. Bara trevliga saker.

1 kommentar:

  1. Du är ute och rör på dej du...härligt med träffar med gamla arbetskamrater.
    Skönt att bli lite ompysslad och få lite tips om vad och hur man ska använda vissa "grejer".

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
Hagsta 3 mil norr om Gävle
Jag som bloggar heter Mona Hedin och är medlem i Hamrånge slöjdare. Föreningen bildades 1991, vi håller till i Hagsta skola.