fredag 7 september 2012

Födelsedag igen!!


Yngsta dottern fyller år i dag!


Här är hon 6 år, med storasyster 8 år och lillbrorsan inte ett år än.
Och jag i min fina anorak, som fortfarande hänger i min garderob.

 I vintras hade hon kurs med oss i slöjdarna, vi lärde oss att göra necessärer i lappteknink.
 I sommar när vi hälsade på hos äldsta dottern.
 Här är hon med sin förstfödda, Cecilia, för ett antal år sedan.
Nu några år senare.
Hemma hos min mamma som fyllde år den dagen.
Grattis. Grattis min älskade dotter!!
Tyvärr kan jag inte komma i dag, för jag är så förkyld,
har ingen röst och hostar som en tok!
Vi får fira senare.


1 kommentar:

  1. Stort grattis från ön också.
    Hoppas du kryar på dig snart så du kan komma iväg o gratta henne.
    Kryp nu ner under filten och ta det bara lugnt nu så ska du se att du snart får kraften tillbaka igen. Det är ok att ta ett glas av nått starkare för att lindra smärtan i halsen, bara så du vet. :)

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
Hagsta 3 mil norr om Gävle
Jag som bloggar heter Mona Hedin och är medlem i Hamrånge slöjdare. Föreningen bildades 1991, vi håller till i Hagsta skola.