söndag 18 mars 2012

Fullt veckoslut

I fredags var jag och köpte fisk igen, och tog ett nytt foto av isen, den hade släppt lite sen förra veckan.

  Appropå löv så tyckte jag att vaken här såg ut som ett.
Lördag var jag till Gävle bibliotek på släktforskningsträff.
det var intressant att lyssna på föredragen.
Fick också lite hjälp med att komma igång på "ancestry" ett nytt program jag köpt, men inte tycker lika bra om som "Genline". Kanske går det bättre nu.Inga bilder därifrån.
 I dag söndag har jag varit på Hälsomässa och där fanns mycket att titta på och köpa också. Den här tjejen håller på med något som heter Pole dance. Det finns kurser om någon är intresserad! 
 Zumba är också något som verkar kul, Min väninna och jag anmälde oss och tänker prova på!!

Fotvård är något man behöver ibland. Jag köpte en fotfil i keramik som ska hålla i evighet!!! Ska även prova på Dr. Fish fiskpedikyr. Små fiskar som äter upp gammal hud på fötterna!
Har även haft besök av barn och barnbarn både fredag, lördag och söndag.
Så nu gäller det att vila lite, så jag orkar upp till gymmet i mornbitti.
Ha en skön kväll!


6 kommentarer:

  1. Du det där med att hänga i en pinne så där, nej det vågar jag nog inte mig på, avstår nog det. Dansa, ja det låter kul och vad jag hört är det väldigt kul. Fiskar som äter på fötterna, låter lite läskigt och kittligt, men spännande. Ja, tänk vad de kan hitta på nu för tiden. :)
    Jag kollade upp vad de skulle spela och jag känner ju inte igen orterna där du bor så jag lägger med en länk så du kan gå in o titta själv. Jag lovar att det var kul, de gav verkligen järnet de gamla gubbarna. :) Bandet spelar också väldigt bra, och det är alla de där gamla godingarna från 50 och 60-talet, mycket Elvis också. Kan ni så gå, ni ångrar er inte.
    Kram
    http://www.tcband.se/tour.htm

    SvaraRadera
  2. Efter den helgen behöver du nog sovmorgon på måndag

    SvaraRadera
  3. Har provat på pole dance en gång och det var verkligen hysteriskt jobbigt. Hade sån träningsvärk så jag knappt kunde gå dagen efter... :)

    SvaraRadera
  4. Vill också lära mig zumba, danstokig som jag är men än tillåter inte ryggen det ... men när jag blir bra, då, då skall jag testa och säkert fastna för det! ;)

    SvaraRadera
  5. Vilken helg du har haft. Zumba är jättekul men jag har bara kört hemma själv ännu så länge med en dvd skiva. Men det är kul ändå

    SvaraRadera
  6. Hur hinner du? Har haft fotvård med små fiskar. Kul, men inte så jätteeffektivt. Du måste berätta hur det är med zumba. Har funderat på att testa. Ja du vet att jag måste ju åka flera mil innan man kommer åt något så man vill gärna ha förhandstips.

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
Hagsta 3 mil norr om Gävle
Jag som bloggar heter Mona Hedin och är medlem i Hamrånge slöjdare. Föreningen bildades 1991, vi håller till i Hagsta skola.