måndag 13 februari 2012

Promenad


I dag var det dags för promenad igen med mina arbetskompisar
sen förr, 7 st kom det. Fikar gör vi ju efter promenaden.
Vi har alltid så trevligt när vi träffas,
det finns mycket att tala om när man jobbat så länge tillsammans.
Sen kom maken in till stan och vi åt lunch innan han skulle på fotvård.
Sen blev det lite shopping också, han behövde nya byxor dom gamla hade krympt!! Två par blev det, och jag hittade en kjol på rea!
Sen hann vi fika också innan vi styrde färden hemåt.
Det blev mycket fika i dag!
Nu ska jag bara lägga upp byxorna eftersom dom var för långa.

3 kommentarer:

  1. Det där är verkligen häftigt att ni gör. Det är så lätt att lägga av bara.
    Tycker det verkar som ni inte gör annat nu förtiden, åker o äter, fikar och roar er, HELT rätt.
    Oj, krymper byxorna i hans garderob också, då är det inte bara i våra då. :)

    SvaraRadera
  2. Härligt att så många kan hålla ihop efter att man slutat arbeta.
    Att det inte går att bygga garderober utan att de ska släppa in fukt!!!! Jag har samma problem här hemma :-))
    Ha en fin dag

    SvaraRadera
  3. Grattis att ni håller ihop. Kul. Fortsätt med det

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
Hagsta 3 mil norr om Gävle
Jag som bloggar heter Mona Hedin och är medlem i Hamrånge slöjdare. Föreningen bildades 1991, vi håller till i Hagsta skola.