onsdag 21 december 2011

Vinterbilder

Himlen var så vacker, men det syns inte riktigt här.
På andra sidan viken badade vi i somras!
Jag hälsade på i fiskaffären efter jag varit på gymmet i morse.
Köpte lax som jag gravar nu. det som blev över ska vi äta i kväll som lingonlax, det är jättegott.

Jag har också avverkat vinterns första sparktur, det gick riktigt bra.
Nu hoppas vi att snön får ligga kvar över jul, men det verkar som det blir töväder varannan dag.
Julkorten ramlar in varje dag nu! Det ser ut som julkort ute också!!

1 kommentar:

  1. Så underbart vackra vinterbilder du visar,
    hoppas att snön får vara kvar över julen.
    Hör gärna av dej om du är till Valbo, jag har alltíd öppet när jag är hemma.
    God Jul önskar Vävarfinken Mia

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
Hagsta 3 mil norr om Gävle
Jag som bloggar heter Mona Hedin och är medlem i Hamrånge slöjdare. Föreningen bildades 1991, vi håller till i Hagsta skola.